Selecteer uw voertuig
Selecteer voertuig uit lijst
Zoek artikelen

Hoe winkelt u in de webshop

Leest u eerst alstublieft de handleiding door zodat u weet u hoe producten kunt kiezen, en hoe u deze in de winkelwagen plaatst.
(Voor de handleiding klikt u hier)

 

  • Stap 1: Winkelwagen


    U kunt de + of de - kiezen om het aantal producten in uw winkelwagen aan te passen, of u kunt het product geheel verwijderen uit de winkelwagen. Indien producten niet op voorraad zijn, dan wordt er een knop zichtbaar waarmee u kunt kiezen voor een gedeeltelijke levering.
    Onze algemene voorwaarden kunt u lezen door op de tekst "Algemene voorwaarden" te klikken.
    Wanneer u tevreden bent met de door u geselecteerde producten dan klikt u op de bestelknop.

  • Stap 2: Klantgegevens


    U wordt nu gevraagd om uw klantgegevens in te vullen. Om het u makkelijk te maken, vult het system sommige velden automatisch in, dit is gebaseerd op de informatie die u onder het bovenstaande menu "Login"en "Mijn gegevens" heeft ingevuld. (Wanneer u deze gegevens wilt veranderen, dan dient u ingelogd te zijn om dit item in het menu te activeren).
  • Stap 3: Orderbevestiging en betaling met Ideal, PayPal, Creditcard via Paypal, Klarna Factuur, Klarna Account


    Een bevestigingspagina wordt niet getoond indien u niet met een creditcard wilt betalen( Wordt nog aan gewerkt) tevens (Ideal, en PayPal). De pagina toont u de gegevens van de voorgaande selectie en de verstrekte informatie. Indien er iets niet correct is, dan gebruikt u de annuleringsknop en wordt u naar de vorige pagina geleid waar u de fout kunt herstellen. U kunt ook de terugknop gebruiken.

    Indien u voor het betalen met Ideal of een creditcard heeft gekozen, wordt u doorgestuurd naar de betaalservice. U moet dan een icoontje met een slot in uw browserbalk zien. Dit geeft aan dat er een veilige SSL verbinding tot stand is gekomen en dat de communicatie tussen uw computer en de betaalservice gecodeerd is om een zo hoog mogelijke beveiliging te garanderen.

    Als het bedrag en de getoonde producten correct zijn, drukt u op de bevestigingsknop en dan is uw bestelling compleet, mits uw Ideal of creditcard niet wordt geaccepteerd door de betaalservice vanwege een fout in de betaal transactie of het creditcard nummer, naam van de creditcardhouder, vervaldatum of CVC code.

  • Stap 4: Resultaat


    U wordt nu doorgestuurd naar een order/betaal overzicht waar u kunt zien of uw aankoop succesvol tot stand is gekomen. Wanneer er fouten in de verwerking van uw order staan, dan worden deze hier weergegeven. Als de betaling correct is verwerkt, wordt er een orderbevestiging naar het e-mailadres gestuurd dat u heeft ingevoerd onder "Mijn gegevens".

    Zorgt u er alstublieft voor dat dit e-mailadres correct is en dat u hierop e-mail kunt ontvangen.

    Wij raden u aan om de bevestigings e-mail af te drukken voor uw eigen administratie. Indien u contact met ons wenst op te nemen, dan zullen wij altijd om die informatie vragen op deze orderbevestiging.

Thank you for visiting
Schmiedmann!
We noticed you are from...

United States United States